.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۱۳ پست هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات دهی می کنند
معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۳۱۳ نقطه پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات دهی می کنند.

به گزارش شمال نیوز، سید علی منیری  گفت: ۳۱۳ نقطه پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۳ فروردین سال آینده به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در نوروز امسال حجم بالای مسافر را داشته باشیم بیان کرد: با هدف آگاهی مسافران نسبت به نقاط پر خطر و مسائل ایمنی در جاده‌ها و ایجاد یک فضای مناسب برای یادگیری نوجوانان و کودکان با شعار اینکه سفر فقط مقصد نیست طول سفر هم برای لذت بردن و تفریح کردن مهم است، طرح‌های پست‌های ثابت و سیار سازمان جوانان هلال احمر و داوطلبان اجرا می‌شود.

منیری با بیان اینکه امسال بیست و سومین سال متوالی است که این طرح در کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: ۲۸ هزار نفر روز داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در این طرح به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

این مسئول در جوانان هلال احمر کشور با بیان اینکه دو سوم تصادفات در جاده‌ها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها به وقوع می‌پیوندد گفت: رانندگان زمان سفر خود را مدیریت کنند و در پیک‌های شلوغ و ترافیک قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از خدمات پست‌های جمعیت هلال احمر به جهت یادگیری استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد نوروز امسال با رعایت مقررات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی عیدی برای همه که شعار طرح ماست داشته باشیم.

یادآور می‌شود بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر و اعضای داوطلب، به مسافرین نوروزی در ورودی شهرستان قائم شهر، افتتاح شد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.